بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
ماین ارزپول

تحلیلگران این memecoin را به عنوان ارز دیجیتال برتر در سال 2024 انتخاب کرده اند

تحلیلگران این memecoin را به عنوان ارز دیجیتال برتر در سال 2024 انتخاب کرده اند

 

افزایش بهمن و LayerZero: ZRO به ATH جدید با 20% افزایش می رسد، AVAX ترون را جابجا می کند. تحلیلگران از Raboo به عنوان توکن برتر سال 2024 حمایت می کنند.

Avalanche (AVAX) و LayerZero (ZRO) در چند هفته گذشته به رشد چشمگیری دست یافته اند. با افزایش جدید ATH ZRO (تا 20٪) و بهمن که Tron را در لیست برترین سکه های رمزنگاری جایگزین کرده است، کاربران تحت تأثیر عملکرد سکه های AVAX و ZRO قرار گرفته اند.

آنها فقط برخی از نشانه هایی هستند که عملکرد خوبی دارند. تحلیلگران همچنین Raboo (RABT) را به عنوان بهترین توکن برای خرید در سال جاری شناسایی کرده اند. در اینجا خلاصه ای هفتگی از سه توکن رمزنگاری ارائه شده است

AVAX ترون را در لیست برترین سکه های رمزنگاری مشعل می کند

کریپتو کوین های برتر یکشنبه شب تغییر کردند، زیرا توکن AVAX در حدود 24 ساعت 10 درصد افزایش یافت. افزودن به سود ماهانه آوالانچ در حدود 22 درصد.

برخی از کارشناسان آخرین بازده های بهمن را به یک توکن که در آخر هفته رخ داده است سنجاق کرده اند. در حالی که چرخش توکن کمی غیرقابل اعتماد است، معامله گران امیدوارند که AVAX بتواند روند صعودی خود را در هفته های آینده حفظ کند.

یکی دیگر از مزایای این تلنگر این بود که ارزش بازار Avalanche از حدود 11.6 میلیون دلار در روز شنبه به حدود 12.4 میلیون دلار در روز یکشنبه افزایش یافت. افزایش ارزش بازار باعث شد که Tron در لیست 20 توکن ارزهای دیجیتال برتر قرار گیرد.

LayerZero 20% افزایش می یابد. ATH در نمودارها؟

از زمان عرضه LayerZero در سال جاری، کارهای زیادی برای LayerZero انجام شده است. این پروژه یک کانال پیام رسانی omnichain را ارائه می دهد که زنجیره های بلوکی را به هم متصل می کند و ZRO اخیراً در بخش تجارت با استقبال خوبی مواجه شده است

این استقبال در ماه گذشته شاهد افزایش بیش از 74 درصدی قیمت آن بود و به برترین برندگان در بازار کریپتو پیوست. هفته گذشته به تنهایی 20 درصد افزایش برای LayerZero ایجاد کرده است و سوال بزرگ این است که قیمت ZRO تا چه حد می تواند افزایش یابد.

LayerZero اکنون با قیمت 4.90 دلار در صرافی ها معامله می شود و خریداران در حال سرمایه گذاری در قراردادهای آتی آن هستند. پس از افزایش حجم معاملات در حدود 280 درصد، کمی کنجکاوی در مورد اینکه آیا ZRO ممکن است ATH خود را از 5.40 دلار قبلی به ATH اخیر خود 5.57 دلار افزایش دهد، وجود دارد، آیا ZRO می تواند شتاب خود را حفظ کند

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *