بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
آیا راه اندازی Eth ETF یک سناریوی «فروش اخبار» است؟

آیا راه اندازی Eth ETF یک سناریوی «فروش اخبار» است؟

صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم نقطه‌ای قرار است در ۲۳ ژوئیه، پس از تغییر قانون SEC در دو ماه پیش، عرضه شوند.

طبق گزارش Kaiko، ورودی های اولیه به این صندوق های قابل معامله در بورس ( ETF ) به احتمال زیاد بر اتریوم تأثیر می گذارد.اتریومETH-0.94٪اتریومقیمت با این حال، مثبت یا منفی بودن این اثر همچنان قابل بررسی است.

ویل کای، رئیس شاخص‌های Kaiko گفت: «راه‌اندازی ETF‌های مبتنی بر قراردادهای آتی در اواخر سال گذشته در ایالات متحده با تقاضای بسیار ناچیز مواجه شد. همه نگاه‌ها به راه‌اندازی ETF‌ها با امید زیاد به انباشت سریع دارایی‌ها معطوف است. اگرچه ممکن است تصویر کامل تقاضا برای چندین ماه ظاهر نشود، قیمت ETH می‌تواند به اعداد ورودی روزهای اول حساس باشد.

چندین ETF اتریوم از BlackRock، Fidelity، Bitwise، VanEck، 21Shares، Invesco، Franklin Templeton و Grayscale قرار است از ۲۳ جولای شروع به معامله کنند.

هجوم پول می‌تواند باعث افزایش ETH شود، حتی اگر سال گذشته، ETF‌های مبتنی بر قراردادهای آتی ETH با استقبال ملایمی مواجه شدند . خوش‌بینی محتاطانه‌ای در مورد انباشت دارایی‌های ETF و اینکه چگونه می‌تواند قیمت ETH را منعکس کند، وجود دارد.

قیمت‌های اتریوم در ماه مه پس از تایید ETF لحظه‌ای افزایش یافت، اما از آن زمان روند کاهشی داشته است. با قیمت 3500 دلار، اتریوم با یک دیوار عرضه بسیار مهم روبرو است .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *