بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
آیا جایگزینی بایدن به عنوان نامزد دموکرات ها طرفدار رمزنگاری خواهد بود؟

آیا جایگزینی بایدن به عنوان نامزد دموکرات ها طرفدار رمزنگاری خواهد بود؟

این امید وجود داشت که گاوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا در حال آماده شدن برای راه اندازی پیشنهاد خود برای نامزدی دموکرات ها بود، اما او تسلیم شد.

کامالا هریس به سرعت تلاش می‌کند تا نامزدی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری را تضمین کند – یک روز پس از آن که جو بایدن به دلیل نگرانی در مورد هوشیاری ذهنی‌اش کنار رفت.

و در حالی که او مورد تایید چندین نفر از بزرگان حزب قرار گرفته است، هنوز همه از او حمایت نمی کنند.

باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، با انتشار بیانیه‌ای که در آن خواستار برگزاری یک رقابت آزاد برای یافتن جانشین بایدن در رقابت‌های انتخاباتی سال 2024 شد، برخی از پرها را به هم زد

برخی از کارشناسان، که بین خطوط می خوانند، به این فکر می کنند که آیا این می تواند به این معنی باشد که همسرش میشل قصد خود را برای ایستادن اعلام خواهد کرد یا خیر.

نظرسنجی ایپسوس که در اوایل ماه جاری منتشر شد، زمانی که تردیدها در مورد بایدن شروع شد، نشان داد که او ممکن است تنها دموکراتی باشد که بتواند دونالد ترامپ را در صندوق رای شکست دهد.

 

نیازمندی‌ های رایگان، آگهی‌های خرید، فروش کریپتو و تجهیزات استخراج کریپتو - ماینر

اما یک سوال خاص تر در اینجا وجود دارد که باید پرسید: در میان دموکرات ها، چه کسی به احتمال زیاد از سیاست های رمزنگاری استقبال می کند ؟

اگر معلوم شود که هریس است، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کریپتو ممکن است ناامید شوند.

در طول دوران معاونت خود، او هرگز در مورد نظرات خود در مورد دارایی های دیجیتال صحبت نکرده است – به این معنی که ما افکار او را در مورد مسائلی مانند بیت کوین و NFTها نمی دانیم .

ما می دانیم که او در طول مدت حضورش در کنگره واقعاً به قوانین کریپتو رای نداده است، و افشای مالی تایید می کند که او یک HODLer نیست.

از این، چند نکته وجود دارد که می توانیم نتیجه بگیریم.

به عنوان مثال، بسیار بعید است که هریس در صورت ورود به دفتر بیضی شکل، به دارایی های دیجیتالی در اولویت باشد

و اگر قرار بود با انتخاب شدن او تاریخ ساز شود، این احتمال وجود دارد که موضع دولت او در قبال ارزهای دیجیتال ادامه همان چیزی باشد که ما در دوران بایدن داشتیم – در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مقررات بسیار سخت عمل می کند .

در اینجا یک پوشش نقره ای بالقوه وجود دارد: هریس ارتباطات بسیار نزدیکی با غول های فناوری در کالیفرنیا دارد .

در طول تلاش موفقیت آمیز خود برای انتخاب شدن به مجلس سنا، کمک های زیادی از کارآفرینان در سیلیکون ولی دریافت کرد.

و از آنجایی که اهمیت ارزهای رمزپایه و بلاک چین همچنان در حال رشد است، این پیوندها می تواند سودمند باشد.

همچنین ارزش نگاه کردن به دیدگاه‌های هریس در مورد مسائل مماس با کریپتو را دارد – با حفظ حریم خصوصی یک ارزش اصلی که بسیاری از سرمایه‌گذاران برای آن ارزش قائل هستند.

زمانی که او به نظر لو رفته دادگاه عالی مربوط به لغو رو در مقابل وید در سال 2022 واکنش نشان داد، بینشی از تفکر او در مورد حریم خصوصی دریافت کردیم.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *