بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
نیازمندی‌ های رایگان، آگهی‌های خرید، فروش کریپتو و تجهیزات استخراج کریپتو - ماینر

تحلیلگران می گویند که هش بیت کوین پس از نصف شدن به پایین ترین حد خود رسیده است

تحلیلگران می گویند که هش بیت کوین پس از نصف شدن به پایین ترین حد خود رسیده است

 

با صعود بیت کوین به بالای 60000 دلار، تحلیلگران Hashrat Index می گویند هنوز مشخص نیست که آیا این شبکه «هنوز از جنگل خارج شده است یا خیر».

 

تحلیلگران Hashrat Index می گویند که انتظار می رود این هفته دچار یک “تعدیل مثبت بد” شود زیرا به نظر می رسد هش ریت شبکه به “پایین پس از نصف شدن” رسیده است، اگرچه بازار باید منتظر بماند تا ببیند تابستان چقدر بی رحم خواهد بود. قبل از اینکه مطمئن شویم در شبکه ایالات متحده باشیم.»

 

نیازمندی‌ های رایگان، آگهی‌های خرید، فروش کریپتو و تجهیزات استخراج کریپتو - ماینر

 

در یک به روز رسانی تحقیقاتی هفتگی، تحلیلگران خاطرنشان کردند که میانگین هش ریت 7 روزه بیت کوین برای اولین بار از اواسط ژوئن به بالای 600 EH / ثانیه بازگشته است، اگرچه آنها تأکید می کنند که «مشخص نیست که آیا شبکه هنوز از جنگل خارج شده است یا خیر. ” با افزایش سختی بیت کوین، ماینرها ممکن است «از افزایش (البته بسیار کوچک) قیمت هش لذت ببرند، که به طور بالقوه فشار فروش این گروه از دارندگان بیت کوین را کاهش می دهد.

«هزینه‌های تراکنش هنوز پایین است، که برای کاربران عالی است اما برای ماینرها چندان خوب نیست. در هفته گذشته، ماینرهای بیت کوین 97.92 بیت کوین در کارمزد تراکنش به دست آوردند که 11.6 درصد نسبت به 110.73 بیت کوین هفته قبل کاهش داشت.

تحلیلگران خاطرنشان می کنند که در مقیاس ماهانه، هش قیمت پایین باقی می ماند و اضافه می کنند که با تعدیل های آتی، صنعت استخراج بیت کوین در حال مبارزه “همه کمکی را که می تواند در حال حاضر دریافت کند، دریافت خواهد کرد.”

این تحولات به دنبال کاهش اخیر قیمت هش (Hashprice)، معیاری که درآمد ماینرها را به ازای هر تراهش نشان می‌دهد، به پایین‌ترین حد خود یعنی 44.31 دلار در هر ساعت در روز رسید و در بحبوحه وضعیت بدتر شده توسط دولت آلمان به دلیل انتقال هزاران بیت‌کوین از سوی دولت آلمان. شاخص هشرت پیش از این اشاره کرد که محیط ماینینگ حتی چالش‌برانگیزتر از ماه می 2021 بود، زمانی که مقامات چینی استخراج و تجارت کریپتو را سرکوب کردند و قیمت هش را از 379 پی‌اچ در روز به 203 پی‌اچ در روز کاهش دادند.

 

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین به دنبال ورود بیش از 300 میلیون دلار به صندوق های نقدی قابل معامله در بورس بیت کوین ( ETF ) از 60000 دلار گذشت و هفتمین روز متوالی ورودی مثبت برای این صندوق ها را رقم زد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *