بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
ماین ارزپول

کمپین ترامپ بیش از 4 میلیون دلار ارز دیجیتال جمع آوری کرد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با موفقیت بیش از 4 میلیون دلار ارز دیجیتال را برای کمپین ریاست جمهوری خود جمع آوری کرده است.

با توجه به پرونده های اخیر کمیسیون انتخابات فدرال و گزارش CNBC، کمک های مالی سیاسی ارز دیجیتال به شکل بیت کوین بوده است.بیت کوینBTC-1.82٪بیت کوین، اتریوم ( ETH )، ریپل ( XRP ) و استیبل کوین USDC با دلار آمریکا. برخی از کمک های مالی به شکل memecoins آمده است .

کمپین ترامپ به سرعت این کمک‌های ارزهای دیجیتال را به USDC با ثبات‌تر تبدیل کرده است که برخی از منابع مالی برای اهداف استراتژیک نگهداری می‌شوند. 

کمیته مشترک جمع آوری کمک های مالی «ترامپ 47» که از 1 آوریل تا 30 ژوئن فعال بود، این کمک ها را گزارش کرد. قابل ذکر است، 19 اهداکننده مجموعا بیش از 2.15 میلیون دلار در بیت کوین کمک کردند، که نشان دهنده روند رو به رشد در بین علاقه مندان به ارزهای دیجیتال برای حمایت از کمپین های سیاسی از طریق ارزهای دیجیتال است.

نقطه عطف جمع آوری کمک های مالی بر تغییر قابل توجهی در امور مالی کمپین تاکید می کند، که منعکس کننده پذیرش و ادغام فزاینده دارایی های دیجیتال در مشارکت های سیاسی است.

در اواخر ماه مه، دارایی های ارز دیجیتال ترامپ از 10 میلیون دلار فراتر رفت

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *