بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
ماین ارزپول

ETF های اتریوم: جریان های بالقوه و تحلیل تاثیر قیمت اتریوم

امروز، ETF های اتریوم برای اولین بار در بورس های اصلی سهام عرضه شدند. این مقاله جریان‌های ورودی پیش‌بینی‌شده برای ETF‌های اتریوم و نحوه تأثیرگذاری آن‌ها بر قیمت آتی اتریوم را تحلیل می‌کند. با مقایسه موفقیت اخیر ETF های بیت کوین، تاثیر بالقوه بر قیمت اتریوم در ماه های آینده را بررسی خواهیم کرد.

درک جریان های ورودی بیت کوین ETF و پیامدهای آن برای اتریوم

در حالی که ETF های بیت کوین دارای جریان های قابل توجهی بوده اند، انتظارات برای ETF های اتریوم کمتر است. از زمان آغاز به کار، ETF های بیت کوین توجه سرمایه گذاران قابل توجهی را به خود جلب کرده اند. از 18 ژوئیه، این ابزارهای مالی شاهد ورود خالص 16.67 میلیارد دلار طی تقریباً شش ماه بودند. با وجود اینکه اتریوم دومین ارز دیجیتال بزرگ است، اغلب متفاوت از بیت کوین درک می شود. معمولاً به عنوان یک ذخیره ارزش یا “طلای دیجیتال” دیده نمی شود. این تمایز، همراه با موقعیت تثبیت‌شده‌ی بیت‌کوین در بازار، نشان می‌دهد که اتریوم ممکن است سطح ورودی ETF را به اندازه بیت‌کوین جذب نکند.

نیازمندی‌ های رایگان، آگهی‌های خرید، فروش کریپتو و تجهیزات استخراج کریپتو - ماینر

اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF در بلومبرگ، برآوردهای محافظه کارانه ای را برای جریان های ورودی ETF اتریوم ارائه کرده است و معتقد است که این وجوه تنها 10 تا 15 درصد از ورودی های مشاهده شده توسط ETF های بیت کوین را جذب خواهند کرد.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *