بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
ماین ارزپول

آیا عشق کریپتو ترامپ واقعی است یا صرفاً یک رای دهنده است؟ دی سی اینسایدر وزن می کند

شرکت‌کنندگان در بخش ارزهای دیجیتال به دنبال چهره‌ای دوستانه در کاخ سفید هستند و به نظر می‌رسد رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ از این فرصت استفاده می‌کند. رئیس‌جمهور سابق، که اکنون نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان است، از بیت‌کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال استقبال کرده و حتی حاضر شده در کنفرانس بیت‌کوین در نشویل، تنسی سخنرانی کند.

تنها سال‌ها پیش، او بیت‌کوین را یک کلاهبرداری در برابر دلار آمریکا نامید و گفت ارزهای دیجیتال بانک مرکزی «بسیار خطرناک هستند». رئیس‌جمهور سابق حتی ارزهای دیجیتال را «فاجعه‌ای در انتظار وقوع» نامیده و بر این واقعیت تأکید دارد که «از طرفداران آن نیست».

اما بر اساس نظرات اخیر او ، به نظر می رسد که او طرفدار رمزنگاری شده است

چند روز پس از یک فرار محدود از یک سوء قصد در 14 ژوئیه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در میلواکی بار دیگر در کانون توجه قرار گرفت. در آنجا، در میان انبوهی از هواداران، او معاون خود برای انتخابات آینده آمریکا را معرفی کرد: سناتور اوهایو، جی دی ونس.

ونس که به خاطر سرمایه گذاری های قابل توجه خود در بیت کوین و حمایت از مقررات ارزهای دیجیتالی آرام شناخته شده است، چراغ امید بخش کریپتو بوده است. او همچنین علیه قوانین سختگیرانه SEC صحبت کرده و برای آزادی بیشتر برای نوآوری فشار آورده است. 

موضع طرفدار کریپتو او که در حضورش در رسانه‌های اجتماعی منعکس شده است ، نقش مهمی در تغییر نفع جامعه کریپتو به سمت ترامپ ایفا کرده است. به همین ترتیب، شور و شوق بازار در قیمت بیت کوین منعکس شد که بلافاصله پس از انتشار این خبر، سودهای مناسبی را ثبت کرد.

در حالی که برخی گمانه زنی می کنند که موضع طرفدار رمز ارز ونس در انتخاب وی نقش داشته است، مو ولا، مشاور ارشد Unicoin و مشاور ارشد سابق جو بایدن، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. 

ولا می‌گوید که انتخاب ونس با «دیدگاه گسترده‌تر» ترامپ مطابقت دارد، اگرچه او خلوص این همسویی را زیر سوال می‌برد و اشاره می‌کند که ممکن است صرفاً ناشی از ایمان رئیس‌جمهور سابق به پتانسیل ارزهای دیجیتال نباشد.

ولا به crypto.news گفت: «من فکر می‌کنم آقای ونس به این دلیل انتخاب شد که بسیار با دیدگاه تحریف‌شده، ناپسند و فاجعه‌آمیز ترامپ برای آینده دموکراسی ما هماهنگ است.

حرکت‌های اخیر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ممکن است باعث خوش‌بینی در جامعه ارزهای دیجیتال شده باشد، اما همه تصمیم‌های او با اشتیاق مواجه نشده است. 

یکی از نمونه های آن، صراحت اخیر او برای انتصاب جیمی دیمون به عنوان وزیر خزانه داری ایالات متحده است.

این اولین باری بود که دیمون به طور علنی با دولت ترامپ مرتبط شد. درگیری های گذشته آنها شامل این بود که ترامپ در پستی در نوامبر 2023 در Truth Social به دیمون برچسب “جهانی گرا بسیار بیش از حد ارزیابی شده” زد. 

دیمون به نوبه خود قبلاً از مردم خواسته بود از رقیب ترامپ، نیکی هیلی، برای نامزدی جمهوری خواهان حمایت کنند.

در جریان مصاحبه اخیر بلومبرگ، ترامپ گفت که برای دیمون “احترام زیادی” قائل است که مایه تعجب بود. با این حال، این لزوماً نشان دهنده یک تصمیم قاطع نیست. این واقعیت که Dimon منتفی نبود، بسیاری را در بخش کریپتو نگران کرد.

ولا آخرین اقدام ترامپ را بخشی از رویکرد راهبردی خود می داند و آن را «تحمل سیاسی و مصلحت اندیشی» می خواند. این خودی سابق DC فکر می کند که دیمون برای نقش وزیر خزانه داری بعدی مناسب است، نظری که علاقه مندان به ارزهای دیجیتال با آن موافق نیستند

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *