بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
استخراج کننده کریپتو HIVE Digital با مرکز 100 مگاواتی در پاراگوئه درآمد دو برابری می کند

استخراج کننده کریپتو HIVE Digital با مرکز 100 مگاواتی در پاراگوئه درآمد دو برابری می کند

شرکت ماینینگ ارز دیجیتال کانادایی HIVE اعلام کرده است که قصد دارد یک مرکز استخراج 100 مگاواتی در پاراگوئه بسازد تا درآمد خود را افزایش دهد.

شرکت استخراج رمزارز HIVE Digital در حال آماده شدن برای ساخت یک بیت کوین 100 مگاواتی است.بیت کوینBTC-0.01٪بیت کوینمرکز ماینینگ در پاراگوئه، حرکتی که انتظار می‌رود درآمد شرکت را دوبرابر کند و نرخ هش آن را افزایش دهد.

در یک بیانیه مطبوعاتی روز دوشنبه، ماینر مستقر در ونکوور گفت که سایت ماینینگ کریپتو “بیش از 100 میلیون دلار” درآمد پایدار دلاری برای شرکت خدماتی دولتی پاراگوئه ایجاد خواهد کرد. فرانک هولمز، رئیس اجرایی HIVE، در مورد این توسعه اظهار داشت که انتظار می‌رود این معامله به «6.5 اگزاهش اضافی در ثانیه» (EH/s) به عملیات استخراج بیت‌کوین این شرکت اضافه کند و منابع جهانی آن را به 12.1 EH/s افزایش دهد

علاوه بر توسعه، HIVE Digital همچنین خرید 500 Antminer Bitmain S21 Pro اضافی را نیز فاش کرد که لوک روسی، مدیر اجرایی HIVE می‌گوید برای «حفظ سرعت خود در ارتقای تجهیزات خود در هر ماه» لازم است. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که انتظار می رود این واحدها در اواخر ماه جولای ارسال شوند و شرکت انتظار دارد پس از نصب کامل ماینرها، کل هش عملیاتی آن به 5.6 EH/s افزایش یابد.

در اوایل ژوئیه، HIVE Digital افزایش دارایی های رمزنگاری خود را به 2503 BTC نشان داد که نشان دهنده افزایش بیش از 2 درصدی نسبت به ماه قبل است. این شرکت در ماه ژوئن در مجموع 119 بیت کوین استخراج کرد و سطح عملکرد خود را از ماه می حفظ کرد. به دنبال آخرین اخبار، بر اساس داده های Google Finance، سهام HIVE Digital (HIVE) بیش از 13 درصد در نزدک افزایش یافت و به 4.15 دلار رسید

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *