بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
SOL، ZK، BRETT: ارزهای دیجیتال برتر برای تماشای این هفته

SOL، ZK، BRETT: ارزهای دیجیتال برتر برای تماشای این هفته

هفته گذشته، بازار ارزهای دیجیتال یک رونق قابل توجه را تجربه کرد. بیت کوین پیشتاز این بهبود بود و از چندین آستانه کلیدی روانی عبور کرد و برای اولین بار در یک ماه گذشته از 66000 دلار گذشت.

بقیه بازار از این روند صعودی پیروی کرد که منجر به افزایش 255 میلیارد دلاری ارزش بازار ارزهای دیجیتال در هفته گذشته شد. این رشد معادل افزایش چشمگیر 11.95 درصدی است که ناشی از مشارکت چندین آلتکوین است.

در اینجا بر اساس عملکرد قابل توجه آنها در هفته گذشته، برترین ارزهای دیجیتال ما برای تماشای این هفته آمده است:

نیازمندی‌ های رایگان، آگهی‌های خرید، فروش کریپتو و تجهیزات استخراج کریپتو - ماینر

SOL به بالاترین حد شش هفته اخیر رسید

سولاناسولاناسل-0.23٪سولانایکی از بزرگترین ذینفعان بهبود بازار در هفته گذشته بود. طی هفت روز، SOL شاهد شش روز افزایش مداوم بود. این دارایی در نهایت از 175 دلار برای اولین بار در شش هفته گذشته قبل از مشاهده موانع عبور کرد.

در طول هفته گذشته، سولانا حرکت صعودی قوی نشان داد و با 22.35 درصد افزایش از 141 دلار به 172 دلار رسید. نمودار روزانه یک الگوی ثابت از اوج های بالاتر و پایین تر را نشان می دهد که نشان دهنده فشار خرید پایدار است.

قابل ذکر است که خط انباشت/توزیع که به 297.488 میلیون رسیده است، روند خرید را تایید می کند.

علاوه بر این، اسیلاتور کلینگر شاهد یک کراس اوور مثبت اخیر با 125.642K بود. نوسانگر نشان می دهد که حجم معاملات خرید از معاملات فروش پیشی می گیرد. با این حال، سرمایه گذاران باید حمایت 148.48 دلاری را تماشا کنند، زیرا شکست در زیر آن می تواند خرس ها را تقویت کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *