بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
به بریتانیا توصیه شد که با ۵ میلیارد دلار بیت کوین، بریتانیا را بازسازی کند

به بریتانیا توصیه شد که با ۵ میلیارد دلار بیت کوین، بریتانیا را بازسازی کند

بیت کوین وارد پارادایم جدیدی شده است که در آن سرمایه گذاران باید آینده ذخایر BTC تحت کنترل دولت و رویکردهای حاکمیتی برای نگهداری یا فروش دارایی را در نظر بگیرند.

مرین سامرست وب، ستون نویس ارشد بلومبرگ روز جمعه نوشت، بریتانیا باید گنجینه بیت کوین ( BTC ) خود را به ارزش تقریبی 5 میلیارد دلار با قیمت های فعلی نقد کند. توصیه‌های وب خطاب به صدراعظم جدید بریتانیا، راشل ریو، بود، زیرا مفسران در مورد اینکه چگونه دولت تحت رهبری حزب کارگر ممکن است بودجه‌ها را برای بازسازی اقتصاد بریتانیا جمع آوری کند، مطرح شد.

ذخیره بیت کوین بریتانیا در طول سال ها به دلیل توقیف جنایی و دیگر سرکوب عملیات غیرقانونی به طور قابل توجهی افزایش یافته است. دولت حدود 61000 بیت کوین از جمله حدود 1.4 میلیارد پوند (1.78 میلیارد دلار) بیت کوین دارد که از یک طرح کلاهبرداری سرمایه گذاری چینی در ژانویه مصادره شده بود.

از آنجایی که کریپتو در مانیفست نخست وزیر کیر استارمر غایب بود، سوالاتی در مورد نحوه برخورد دولت جدید با بیت کوین و ارزهای دیجیتال پس از پیروزی چشمگیر در اوایل ماه جاری باقی می ماند. رژیم قبلی تحت رهبری محافظه‌کاران، به رهبری نخست‌وزیر سابق ریشی سوناک، به دنبال اجرای مقررات جامع رمزنگاری و تبدیل بریتانیا به یک مرکز جهانی نوآوری وب 3 بود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *