بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
کمیته ملی جمهوری خواه متعهد شد از «حق استخراج بیت کوین دفاع کند»

کمیته ملی جمهوری خواه متعهد شد از «حق استخراج بیت کوین دفاع کند»

کمیته ملی جمهوری خواه (RNC) به تازگی پلتفرمی را پذیرفته است که قصد دارد استخراج ارز دیجیتال را تقویت کند و با ایجاد CBDC مخالفت کند.

کمیته ملی جمهوری خواهان به رهبری مایکل واتلی و عروس دونالد ترامپ، لارا ترامپ، رسماً پلتفرم انتخاباتی خود را که شامل بخشی در مورد نوآوری رمزنگاری است، پذیرفته است. این پلتفرم روز دوشنبه با آماده شدن حزب برای انتخابات نوامبر منتشر شد.

در این سند آمده است: «جمهوری‌خواهان به سرکوب غیرقانونی و غیرآمریکایی کریپتو توسط دموکرات‌ها پایان خواهند داد و با ایجاد یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) مخالفت خواهند کرد. ما از حق استخراج بیت کوین دفاع خواهیم کرد و اطمینان حاصل می کنیم که هر آمریکایی از حق نگهداری از دارایی های دیجیتال خود و انجام معاملات بدون نظارت و کنترل دولتی برخوردار است.

این پلتفرم نشان دهنده علاقه فزاینده به دارایی های دیجیتال در میان ترامپ و دیگر سیاستمداران جمهوری خواه است.

شکست بزرگ: حزب جمهوری خواه ملی (GOP) ” حقوق #بیت کوین ” را به پلتفرم حزب خود اضافه می کند – از ممنوعیت CBDC ها پشتیبانی می کند.
این لحظه بزرگی است که در آن کل یک حزب در حال جذب بسیاری از پیشرفت‌های حیاتی است که در سطح ایالت برای دفاع از #بیت‌کوین انجام شده است

دارایی‌های دیجیتال به‌عنوان بخشی از ابتکارات نوآوری، به‌طور برجسته در «بخش اقتصاد» این پلتفرم نشان داده شدند. کمیته پلتفرم با اکثریت قاطع پیش نویس جدید را که قرار است روز سه شنبه برای رای گیری نهایی به تصویب برساند.

ترامپ و ارزهای دیجیتال

این تغییر تغییر قابل توجهی را برای ترامپ نشان می‌دهد که قبلا نسبت به ارزهای دیجیتال ابراز تردید می‌کرد اما در هفته‌های اخیر به یکی از مدافعان برجسته تبدیل شده است. در 10 ژوئن، دونالد ترامپ اعلام کرد که می خواهد تمام بیت کوین ( BTC ) باقی مانده در ایالات متحده استخراج شود، به این امید که این کشور بتواند بر بخش انرژی تسلط یابد.

CBDC ها

مخالفت با CBDCها موضوع تکراری ترامپ و سایر جمهوری خواهان در طول مبارزات انتخاباتی 2024 بوده است. ایالات متحده مانند سایر مناطق، از جمله چین و اروپا، در مرحله تحقیقاتی باقی می ماند، زیرا آنها توکن های دیجیتالی تحت حمایت دولت را بررسی می کنند.

جمهوری خواهان استدلال می کنند که فشار دموکرات ها برای CBDC ها می تواند منجر به افزایش نظارت مالی بر شهروندان شود.

همانطور که به انتخابات 2024 نگاه می کنیم، حمایت قوی حزب جمهوری خواه از بیت کوین و نوآوری ارزهای دیجیتال به طور فزاینده ای آشکار می شود. این نشان دهنده روند واضح حمایت از دارایی های دیجیتال در RNC است و زمینه را برای این حزب فراهم می کند تا به عنوان یک رهبر در نوآوری ارزهای دیجیتال دیده شود.

این در تضاد با رویکرد محتاطانه تر دولت بایدن است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *