بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
بازار و خدمات کارآفرینان نوین شهرک شهید بهشتی
کوین بیس

سهام کوین بیس به 1700 دلار می رسد؟ این سرمایه گذار کریپتو اینطور فکر می کند

سرمایه گذار کریپتو، ویل کلمنته، پیش بینی کرد که ارزش سهام کوین بیس می تواند 400 میلیارد دلار باشد که به معنای افزایش هفت برابری نسبت به سطوح فعلی است.

 

چه چیزی می تواند قیمت سهام کوین بیس را تقویت کند؟
به گفته کلمنته، پتانسیل افزایش سرسام آور COIN به تغییر شدید قوانین ایالات متحده بستگی دارد. کلمنته گفت: “بدون آن، 750 تا 1000 دلار منطقی تر به نظر می رسد.”

اگر چنین نتیجه ای آشکار شود، کوین بیس از نظر استراتژیک به عنوان صرافی پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال آمریکا قرار می گیرد. این بیشتر توسط حمایت دولتی پشتیبانی می شود، زیرا دولت ایالات متحده از این پلت فرم به عنوان سرویس دلالی دارایی دیجیتال ترجیحی خود استفاده می کند.

این شرکت همچنین دارای یک راه حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ مبتنی بر اتریوم است که Base نامیده می‌شود و اولین شرکت سهامی عام است که شبکه بلاک چین خود را اجرا می‌کند. با توجه به روابط نزدیک بین Base، Coinbase Wallet و توکن USDC Circle با سیاست‌های احتمالی استیبل کوین در افق، این شرکت ممکن است خود را در تلاقی پذیرش انبوه رمزارزها بیابد.

 

آنچه که ممکن است در نهایت تصمیم به نوسان آونگ بگیرد مربوط به افرادی است که در سال 2025 در کاخ سفید می نشینند ، چه یک دموکرات مانند جو بایدن، رئیس جمهور مستقر در نشست، که رژیمش رویکرد محتاطانه رمزنگاری را در پیش گرفته است، چه دونالد ترامپ، نامزد پیشرو جمهوری خواه، که خود را طرفدار معرفی کرده است. -نامزد رمزنگاری

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *